Sluiten

Winkelpersoneel op de payroll

Als ondernemer in de detailhandel ken je hoogstwaarschijnlijk ups en downs. Zo stijgt het aantal banen en vacatures, maar wordt er vaak roet in het eten gegooid door de hoge huren en concurrentie van online aanbieders. Dit laatstgenoemde zorgt voor onzekerheid. Onzekerheid die jij als ondernemer niet kunt gebruiken, want jij wilt je graag focussen op het ondernemerschap. Wij hebben de oplossing.

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van payroll?

Het aantal banen in de detailhandel stijgt gestaag. Een goede ontwikkeling, die helaas wordt overschaduwd door de torenhoge huren en de moordende concurrentie van online aanbieders. Een van de dingen die detailhandel uniek maakt, is het niveau van expertise wat daar vaak aanwezig is. Productkennis en vaardigheden die je niet online vindt, maar wel in de fysieke detailhandel. Dit is een van de redenen dat fysiek winkelen, en daarmee winkelpersoneel, belangrijk blijft.

Mede door deze marktveranderingen, blijft de standaard dat er weinig wordt gewerkt met vaste contracten. Parttime en kleine dienstverbanden zijn nog altijd de norm. Als ondernemer kun je daar gemakkelijk en professioneel op inspringen, zonder dat het jou zeeën van tijd kost.

Payroll in de detailhandel: flexibel en professioneel

Een flexibele oplossing die hoort bij een flexibel personeelsbestand. Dat is waar je naar op zoek bent. En dat is de reden dat payroll in de detailhandel zo populair is. Door jouw payroll-activiteiten aan ons uit te besteden, kun je namelijk op een eenvoudige wijze extra personeel in dienst nemen. Denk hierbij aan extra winkelpersoneel of medewerkers met specifieke vakkennis. Daarnaast dekken wij de werkgeversrisico’s af. Maar dat is niet het enige.

Omdat wij als payrollbedrijf alleen het juridisch werkgeverschap overnemen, houd jij zelf controle over de werving, selectie en aansturing van je personeel. Wij regelen het verlonen en andere administratieve taken, zodat jij je kunt richten op de groei van je onderneming.

Voordelen van payroll voor de detailhandel

  • Flexibele arbeidscontracten;
  • Uitbesteden van werkgeversrisico’s;
  • Personeelsadministratie uitbesteden;
  • Overzichtelijke factuur;
  • WePayPeople beschikt over de juiste certificering (NEN 4400-1 en VCU) en is in het bezit van een G-rekening.

Privacy instellingen

Wij nemen jouw privacy serieus en geven je de mogelijkheid zelf in te stellen welke gevens je tijdens het bezoek aan onze website afgeeft. Je kunt jouw instellingen te allen tijde wijzigingen.

Privacy policy | Sluiten
Settings