Sluiten

Veelgestelde vragen van

medewerkers

Hoe meld ik me ziek?

Jij meldt je ziek bij zowel jouw opdrachtgever als bij ons. Dit dient te gebeuren voor 09:30 uur dezelfde dag, zodat wij het tijdig kunnen verwerken. Ziekmelden kan door te bellen naar 020-716 33 84 (optie 3 in het keuzemenu) of een mail te sturen naar os@wepaypeople.nl. Vermeld hierbij duidelijk uw eigen naam en je opdrachtgever.

Hoe meld ik me weer beter?

Wanneer jij na een ziekmelding weer aan het werk gaat, dien je dit bij ons en jouw opdrachtgever te melden. Er kunnen  pas weer gewerkte uren worden doorgegeven nadat jejezelf beter gemeld hebt. Beter melden kan door een mail te sturen naar os@wepaypeople.nl. Vermeld  ook hierbij duidelijk je eigen naam en je opdrachtgever.

Ik heb mijn salaris nog niet ontvangen, hoe komt dit?

Het niet ontvangen van salaris kan verschillende oorzaken hebben, de meest voorkomende redenen zijn:

  • Je documenten zoals een geldig identiteitsbewijs en een ondertekend contract zijn nog niet ontvangen door ons.
  • Jij hebt je uren nog niet ingevuld in onze portal.
  • Jouw opdrachtgever heeft de uren nog niet goedgekeurd in onze portal.

Indien de bovenstaande punten zijn voldaan kan het twee dagen duren voordat het salaris is bijgeschreven op jouw rekening in verband met de verwerking bij de bank(en). Mocht jij het salaris dan nog niet hebben ontvangen dan kan je mailen naar os@wepaypeople.nl. Vermeld  daarin duidelijk je naam, opdrachtgever en de betreffende week.

Waarom is mijn salaris is lager dan verwacht?

Dit kan te maken hebben met het al dan niet toepassen van de loonheffingskorting. Kijk hier voor een uitleg over de loonheffingskorting. Indien je niet weet of je loonheffingskorting hebt toegepast dan kan je dat controleren in onze portal. Onder het kopje “mijn gegevens” kan je de loonstrook van de betreffende week vinden. In het vak “ vaste gegevens” kan je bij “Heffingskorting” zien of deze is toegepast. Mocht de loonheffingskorting niet zijn toegepast dan kan je deze activeren door een e-mail te sturen naar os@wepaypeople.nl. Vermeld daarin duidelijk je naam, opdrachtgever en datum waarop de wijziging moet ingaan.

Als de uren niet goed zijn ingevuld kan  dat zorgen voor een lager salaris dan verwacht, daarnaast zijn de reserveringen van vakantiedagen en vakantiegeld mede bepalend voor het uitbetalen van jouw salaris. Voor het uitbetalen van het vakantiegeld kan je een verzoek indienen door een mail te sturen naar os@wepaypeople.nl. Indien je vakantiedagen zou willen opnemen dan kan dat mits je genoeg saldo hebt via de portal.

Volgens welke cao-regeling word ik uitbetaald?

Je valt onder de NBBU cao voor uitzendkrachten. Deze vind je op onze “downloads” pagina. Tevens wordt er in deze cao rekening gehouden met de inlenersbeloning. Dit houdt in dat jij vanaf dag één hetzelfde loon krijgt als de medewerkers die in vaste dienst zijn bij uw opdrachtgever.

Wanneer je na een ziekmelding weer aan het werk gaat, dien je dit bij ons en je opdrachtgever te melden. Er kunnen  pas weer gewerkte uren worden doorgegeven nadat je jezelf beter gemeld hebt. Beter melden kan door een mail te sturen naar os@wepaypeople.nl. Vermeld  ook hierbij duidelijk je eigen naam en uw opdrachtgever.

Privacy instellingen

Wij nemen jouw privacy serieus en geven je de mogelijkheid zelf in te stellen welke gevens je tijdens het bezoek aan onze website afgeeft. Je kunt jouw instellingen te allen tijde wijzigingen.

Privacy policy | Sluiten
Settings